מדיניות ביטולים
אנחנו בטוחים שתאהבו את הדובים שלנו ואת האיכות שאנחנו מציעים.
עם זאת, אם לא תהיו מרוצים מכל סיבה שהיא – תוכלו להחזיר את הדובי אלינו ולקבל החזר כספי מלא על עלות המוצר עצמו.
עומדים לרשותכם 14 ימי עסקים מיום הרכישה בהם תוכלו להחזיר את הדובי שלכם ולקבל החזר כספי על קנייתכם.
את הודעת הביטול יש לשלוח אל המייל [email protected] או אל הטלפון 055-9911483.
לאחר 14 ימי עסקים אנו שומרים לעצמנו את הזכות לא להחזיר את סכום העסקה אל הלקוח כפי שרשום בחוק להגנת הצרכן.
עמלות החזרה וביטול עסקה:
לצד ההחזר, ישנם ניכויים שעלולים לעלות כתוצאה משירות שניתן עבור הלקוח.
במידה שבוצע משלוח אל הלקוח – לא יינתן החזר על סכום המשלוח ללקוח באף מקרה ללא יוצא מין הכלל.
במידה ובוצע תשלום בכרטיס אשראי – סכום העמלה שנלקחה מחברת האשראי (עד 2.5%) תנוכה מסכום ההחזר הניתן ללקוח.
כתובתינו: בת ים, אנה פרנק 12. ההגעה בתיאום לפני בטלפון 055-9911483, או במייל: [email protected].
הדגשים והבהרות לגבי החזרת מוצרים:
אנו נשמח להעניק לכם את מיטב כספכם בחזרה, אך יש לשים לב שמספר תנאים חייבים להתקיים לפני.
- הדובי חייב להיות 100% חדש, ארוז בניילון המקורי. ושלא נעשה בו שימוש.
- ללא ריחות או כל סימני שימוש. לא נאפשר החזרת דובי שהיה בשימוש או עם ריח כלשהו.
- במידה והדובי לא ארוז או שזרקתם את האריזה. אנו נבדוק ונוודא כי הדובי חדש לגמרי ולא נעשה בו כל שימוש – ובמידה והכל תקין, נאשר את ההחזרה.
- במידה והדובי היה בשימוש, ויש עליו סימני שימוש כלשהם, כתמים, לכלוכים, ריח כלשהו או כל דבר אחר שהופך את המוצר מחדש למשומש – לא ניתן להחזיר את הדובי.
- כמובן שכל ההחזרה מתבצעת מיידית ובנוכחותכם נבדוק שהדובי לא היה בשימוש ואכן חדש ובלי סימני שימוש ו\ או ריחות – תקבלו את ההחזר הכספי מיידית.
- לא ינתנו החזרים כספיים על שינויים שבוצעו על ידכם לאחר ביצוע ההזמנה ולא הוספקו להתעדכן עקב יציאת המשלוח לחברת המשלוחים או אריזת ההזמנה או מכל סיבה אחרת.
- החזר כספי מלא \ חלקי יופיע בסיכום החיוב החודשי במידה ותרצו לקבל את ההחזר לכרטיס אשראי, או תוך 1-2 ימי עסקים בהעברה בנקאית, או בהעברה מהירה ומיידית באפליקציית ביט.