כתובתינו - בת ים, ניסנבאום 29

עדן-דובים-לוגו (1)

המתנה הרכה והמושלמת – פרחים או דובי?

המתנה הרכה והמושלמת

כולנו נהנים לקבל וגם לתת מתנות. ההפתעה שיש במתנה, ההתרגשות שבפתיחת העטיפה הצבעונית והמבטיחה וכמובן התחושה הטובה שמישהו חשב עלינו. אין דומה להם.

אז בגלל שלמתנה יש כל כך הרבה עוצמות ויש לו כל הרבה השפעות ותוצאות על המקבל, חשוב לבחור את המתנה בצורה מאוד שקולה ורק אחרי בדיקה מה באמת תהיה המתנה שתשמח את המקבל ותעשה את העבודה כמו שצריך.

המתנה הרכה והמושלמת

מתנה שמתאימה למקבל

כל מתנה חייבת להיות מותאמת למקבל וכזו שתענה על הטעם האישי שלו כמו גם על הצרכים שלו.

רק אם המתנה אכן תהיה כזו היא תצליח לשמש את המקבל. השאלה היא איך מגיעים להתאמה הזו? איך בוחרים בסופו של דבר את המתנה הנכונה?

אז האמת היא שכאן יש קושי של ממש

אנחנו חיים בעידן אשר בו היד קלה על כרטיס האשראי ואנחנו קונים לעצמינו כל מה שרק עולה בדעתנו וכל מה שאנחנו מדיינים שאולי אנחנו צריכים. זה יוצר את הקושי ואת הבעייתיות עבור אלו שרוצים לקנות לנו מתנות. כי מה כבר נשאר שאפשר להפתיע אותנו בו?

אז כאן צריך יצירתיות וחשוב לצאת מהקופסה.

מתנות מיוחדות לאנשים מיוחדים

אז היום יש חנויות מיוחדות המתמחות בדיוק בזה. חנויות שמציעות מתנות מסוגים שונים ולצורך מטרות שונות כאשר מדובר במתנות יוצאות דופן שאנשים בדרך כלל לא קונים לעצמם כי הם למעשה לא ממש נחשפים אליהם.

המתנות הללו מוצעות בחנויות מיוחדות שזו למעשה ההתמחות שלהם. הם מציעים גאדג'טים מעניינים, מוצרים שאין בשום מקום, פריטים לבית, אביזרי נוי וכן הלאה.

יש כאלה המשלבים מתנות בתוך סידורי פרחים כאשר הם מזמינים פרחים בבאר שבע ומכניסים אליו מתנה חמודה כמו דובון חמוד, מוצרי טיפוח שונים, פטיפורים ועוד ועוד.

כל מתנה נעשית משודרגת יותר ונחשבת יותר כאשר היא יושבת בתוך זר פרחים.

שווה בהחלט לחשוב גם על זה.

דובון חמודון

במחלקת הדובונים יש הרבה מאוד אפשרויות להפתיע ולרגש. אז נכון שזה מתאים במיוחד לילדים קטנים, לבנות, לנערות אולי וזהו. אך תופתעו לגלות שיש עוד הרבה אנשים שנהנים ממתנות כאלה כמו דובונים כאשר אלו תורמים ומוסיפים הרבה יופי והרבה רכות לכל מקום ולכל אחד.

הדובי החמוד משדרג את המראה של כל חדר, הוא תורם הרבה יופי, הרבה צבע וגם מעניק לחדר תחושה של רכות, של קלילות, של יופי ושל חינניות.

דובונים לכל אחד

אם אתם אכן רוצים ללכת על גזרת הדובונים, תוכלו למצוא מגוון אפשרויות וקשת רחבה של דוגמאות, דגמים ועוד.

אתם רק צריכים להיכנס לחנות המתאימה ולבחור את הדובון הנכון והמתאים לסיטואציה הרצויה ולקבל את המתנה שאכן תענה על הרצונות, הדרישות והציפיות שלכם.

כדאי ללכת על הרך הרך הזה ולא רק כשמבודר במתנה ליולדת. הדובי בהחלט ידבר בעד עצמו.

בד להתעלם

מייסד האתר "עדן דובים" ומנהל הבלוג של האתר. כותב מפעם לפעם בנושא של דובים ענקיים ובובות פרווה, ובזמנו הפנוי מוסיף מוצרים חדשים לאתר וביניהם בובות פרווה שונות בגדלים וצבעים שונים (לא רק דובים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)