כתובתינו - בת ים, ניסנבאום 29

עדן-דובים-לוגו (1)

מהו הדובי הכי גדול בעולם?

אין אחד שלא אוהב דובים

לכולנו היה כנראה בשלב מוקדם או מאוחר יותר בילדות שלנו דובי. מדובר בבובה פרוותית חמודה שמגיעה בשלל גדלים, צבעים וצורות ומחממת לנו את הלב.

האזינו לכתבה

אין באמת גיל מבוגר מידי בשביל שנאמץ לנו דובי – גם כשאנחנו חוגגים בת מצווה וגם אפילו בגיל שלושים, כשמדובר במתנה מחבר או חברה אהובים, זה יכול לחמם לנו את הלב.

על הדובי הגדול בעולם שמעתם?!

בשנת 2019, החליטה קבוצת אנשים במקסיקו לקחת על עצמם אתגר מיוחד במינו – לשבור את שיא גינס וליצור את הדובי הגדול בעולם. השמועות אומרות שלקח לקבוצת העבודה שלושה חודשים ליצור את הדובי האדיר הזה שהגיע לגובה של לפחות עשרים מטר ומשקל יותר מארבע טון! איך מחבקים בכלל דבר כזה?!  הדובי נקרא קסוניטה והוצב לתצוגה בעיקר קסונקאתלן למשל כמה חודשים.

אולי עדיף שניקח דובי אחר…

אומנם דובי באורך של 20 מטרים ששוקל יותר מארבע טון לא נרצה להכניס הבייתה, האמת שהעיצוב של הדובי במקסיקו גם קצת מפחיד, אבל כיום ניתן לרכוש דובים גדולים אחרים שיחממו לנו את הלב. הדובי הגדול ביותר שתוכלו למצוא כיום בשוק הוא בגודל של כשלושה מטרים (כמו דובי אמריקאי 3 מטר חום כהה) ומגיע במגוון צבעים ועיצובים. מדובר במתנה ענקית בכל המובנים שיכולה לעשות שמח למגוון רחב מאוד של אנשים.

אז למי בכלל נביא דובי ענק?

דובי ענק יכול לשמח את כולם, אבל מדובר במתנה גדולה שחשוב להביא לאדם הנכון. את הדובי הענק אנחנו נוכל לתת לילדה שלנו שחוגגת יום הולדת ארבע, לחברה טובה שעברה ניתוח קשה או לילד האהוב שלנו שהתחיל את הלימודים בבית הספר. מדובר במתנה ילדותית, חיננית ותמימה שיכולה לחמם לכל מי שיזכה בה את הלב.

מהו הדובי הכי גדול בעולם

אולי עדיף להסתפק באחד קטן יותר?

אם החדר של הילדה קצת קטן מידי, אם המחיר קצת גבוה ואם אתם סתם חושבים שבמקרה שלכם מדובר במתנה מסורבלת, תוכלו להסתפק בדובי מעט קטן יותר. דובי גדול תוכלו למצוא גם בגדלים קטנים יותר בטווח שנע בין חצי מטר עד לשני מטר וחצי. תנסו לראות מה ייכנס לחדר של הילדה האהובה שלכם, מה יהיה לה כיף לחבק ואיזה דובי מעוצב לדעתכם הכי יפה. העיצוב של הדובי משמעותי לא פחות מהבחירה מהגודל שלו – תחשבו לפני הבחירה הסופית שלכם כמו שצריך.

איך מביאים דובי במתנה?

את הדובי שלכם חשוב שתביאו ביחד עם ברכה מקסימה מהלב שתסביר למה בחרתם דווקא במתנה המיוחדת הזאת. תוכלו לצרף לדובי חבילת שוקולדים טעימה במיוחד והכי חשוב – חיבוק. מאחלים לכם הרבה מזל טוב ובהצלחה בבחירת הדובי המושלם!

[button text="להזמנת דובי ענק" size="larger" animate="fadeInUp" radius="99" depth="3" expand="true" icon="icon-gift" link="https://doobi.co.il/shop/"]

בד להתעלם

מייסד האתר "עדן דובים" ומנהל הבלוג של האתר. כותב מפעם לפעם בנושא של דובים ענקיים ובובות פרווה, ובזמנו הפנוי מוסיף מוצרים חדשים לאתר וביניהם בובות פרווה שונות בגדלים וצבעים שונים (לא רק דובים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)