כתובתינו - בת ים, ניסנבאום 29

עדן-דובים-לוגו (1)

דובי ענק יד 2 או חדש – מה כדאי ?

דובי ענק הוא בובה מרגשת, ייחודית ומרשימה שיכולה לתפוס הרבה מקום בחדר וגם בלב.

האזינו לכתבה

מדובר באחת המתנות הקלאסיות ביותר בעולם הרומנטי וגם היום, בעידן טכנולוגי ומתקדם, עדיין נעדיף את הבייסיק הטוב, הפשוט והמתוק. ואם גם אתם מתלבטים האם לקנות דובי ענק יד 2 או חדש, הנה כל הטיפים שיעזרו לכם להחליט:

דובי ענק יד 2 או חדש

דובי פרווה הוא בובה מיוחדת ומדליקה, שאפשר להפתיע באמצעותה כל אחת ואחד. בדרך כלל רוכשים אותו במסגרת מתנה ליום האהבה כך שיש לו ערך סנטימנטלי כל עוד הקשר הזוגי מתקיים. ועם כל זאת, דובים ענקיים מתומחרים באופן לא זול במיוחד. מחירם נע בין 400 ועד 1000 שקלים אפילו וככל שהם גדולים יותר, כך מחירם מתייקר. אז האם במצב כזה עדיף לקנות דובי חדש והאם לא כדאי לרכוש מיד שניה?

קניית דובי ענק מיד שניה – כל היתרונות והחסרונות

בובות פרווה ענקיות שנמצאות אצלכם בחדר או בסלון, הן פריט שאמור להישאר איתכם לטווח ארוך מאוד. מי שמקבל דובי במתנה יודע שהיא תישאר סנטימנטלית ולכן לא היה חולם להיפטר ממנה. אך מה עושים אם נרכש דובי מתנה לחברה והזוג נפרד? האם הדובי אמור להישאר אצלה בבית? זה כמובן תלוי בבעלת הדובי ובהחלטה שלה. אך במקרה שבו הדובי שימש להצעת נישואין, כהצהרה על אהבה למישהי, אפילו כמתנת פיוס – יש סיכוי שבעל המתנה יידחה והדובי יאלץ להישאר יתום, למרות שנרכש בסכום מכובד. לכן הפתרון של קניית דובי ענק מיד שניה מתאים למי שאיננו בטוח שהצד השני יסכים לקבל את המתנה.

ועוד שימוש אפשרי לדובים מיד 2, הוא לרגל תפאורה ליום הולדת או הצגת ילדים, הפעלת ילדים, גן ילדים או כל פעילות אחרת שבה ילדים יכולים לשחק בבובות. במקרה כזה, תוכלו לחסוך הרבה במחיר וגם במקום האחסון, אם תזמינו דובי ענק להשכרה.

קניית דובי ענק חדש – כל היתרונות והחסרונות

כל אחד שבא במגע עם בובת פרווה מסוימת, היה רוצה לחוש מרקם עדין ומתלטף כמו גם את ריח החדש של הבובה המגיעה מהחנות. דרך יד 2, לא ברור מי נגע קודם לכן במוצר והיכן הוא שהה ולכן ייתכן שמדובר באפשרות פחות סטרילית. בנוסף, המחיר של הדובי הוא פקטור מרכזי. דובי ענקי ויקר בכמה מאות שקלים הוא בכל זאת הוצאה שלא תמיד ניתן לאפשר. לכן רכישת דובי גדול ומקסים חדש מהניילון תתאים לאנשים שמוכנים להשקיע במחיר ולקבל מוצר מאפס, ללא מגע קודם או העברה מיד ליד, עם שמירה מלאה על איכות המוצר.

דובי ענק יד 2 או חדש – מה כדאי

כל אחד והשיקולים שלו

כשזה נוגע לרכישת בובות פרווה גדולות, כל אדם יוכל לבצע את השיקולים האישיים שלו. זה כלל לא משנה אם תעדיפו לרכוש דובי ענק חדש או להשכיר אחד, העיקר שמטרתכם תושג ושהצד השני יהיה שמח עד הגג.

[button text="להזמנת דובי ענק" size="larger" animate="fadeInUp" radius="99" depth="3" expand="true" icon="icon-gift" link="https://doobi.co.il/shop/"]

בד להתעלם

מייסד האתר "עדן דובים" ומנהל הבלוג של האתר. כותב מפעם לפעם בנושא של דובים ענקיים ובובות פרווה, ובזמנו הפנוי מוסיף מוצרים חדשים לאתר וביניהם בובות פרווה שונות בגדלים וצבעים שונים (לא רק דובים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)