כתובתינו - בת ים, ניסנבאום 29

עדן-דובים-לוגו (1)

דובי זה אחלה רעיון למתנה, אבל קבלו עוד כמה רעיונות

אין ספק כי דובי ענק הוא אחד הדברים המרשימים ביותר שאפשר לתת במתנה, במיוחד שמדובר על דובי בגודל של 3 מטר! משהו פשוט מדהים שכל אחד חייב לתת במתנה לאחיינים הקטנים שלו או לחברה ביום האהבה.

האזינו לכתבה

תהיו בטוחים שדובי ענק למרות כל המקום שהוא תופס בבית הוא הפוך להיות מתנה שנשמרת לאורך שנים, ככה תמיד יזכרו אתכם בתור אלו שמביאים את המתנות המיוחדות והמרשימות ביותר.

מעבר לכל היתרונות שיש לדובי בתור מתנה מרשימה, כמובן המחיר ביחס לתמורה הוא מאוד הוגן ומשתלם, ברגע שתגלו כמה עולה דובי ענק אתם תבינו שלא רק מדובר על מתנה מיוחדת אלא גם ניתן להשיג אותה במחירים שפויים.

בכל זאת הבאנו לכם גם כמה רעיונות למתנות קצת יותר קטנות, כאלו שיוכלות להתאים גם בתור מתנות לאירועים קטנים.

רעיונות למתנות קטנות

כאדם החוגג אירוע קטן, לעיתים קרובות אתה מרגיש שקשה למצוא את המתנה המתאימה. יחד עם זאת תמיד עולה הרעיון והשילוב של צילום ברית או כל אירוע קטן אחר עם תמונות של מגנטים לאורחים. אבל, אם אתם רוצים לעשות משהו קצת שונה ויותר מיוחד מצד אחד, אתם לא רוצים לתת משהו משעמם שאף אחד לא באמת ישתמש בו, אבל אתם לא רוצים לתת מתנה יקרה באמת שתעלה הרבה. למרבה המזל, אתם לא צריכים! יש הרבה מתנות מהנות, קלות ומשתלמות, שיהפכו מתנות נהדרות לרוב האורחים. המתנה האידיאלית היא שימושית, מהנה ומשתלמת.

כאן, ניתן לכם כמה רעיונות למתנה שתוכלו להעניק לאורחים שלכם. עם דגש רב מאוד ושמירה על עלויות הגיוניות.

1. הראשון ברשימה הוא מכתב בכתב יד. די פשוט, וזה גם לא יעלה לך כל כך הרבה כסף. אל תתבישו לכתוב לאורחים שלכם תודה, אפילו תהפכו את זה למשהו אישי, אספו את רשימת המוזמנים שלכם והכינו להם מכתבי תודה, אם מדובר על רשימה ממש ארוכה אתם יכולים להכין כמה מכתבי תודה משפחתיים.

2. אתם יכול לתת לאורחים כלי כתיבה. עכשיו, אף אחד לא אוהב עט זול, אז לפחות להשיג כאלה באיכות גבוהה. אפשר למצוא מקומות שעושים הדפסות על עטים, העלות של זה היא מאוד זולה והעטים האלו יהיו בכניסה היכן שרושים את הברכות על המעטפות, הכינו גם עמדה לעטים שכתוב עליה שהעטים ניתנים לשמירה במתנה, שימו כמות גדולה וכל אחד יקח לעצמו עטים.

3. ממתקים. אחת המתנות הנפוצות ביותר שאנשים נותנים היא כנה; מי לא אוהב ממתקים? אוכל תמיד חריג!

4. תוכלו גם לתת ספרים או תקליטורים קטנים אם תרצו בכך. אולי ספר שאתם אוהב לקרוא או תקליטור מפורסם אם יש לך את היכולת התקציבית לרכוש כמות כזאת למספר האורחים שלכם.

דובי זה אחלה רעיון למתנה, אבל קבלו עוד כמה רעיונות

לסיכום

יש לא מעט דרכים לומר תודה לאורחים ולתת להם מזכרת, אתם רק צריכים למצוא את הדרך הטובה ביותר לסוג האירוע וכמובן גם לתקציב שלכם.

בד להתעלם

מייסד האתר "עדן דובים" ומנהל הבלוג של האתר. כותב מפעם לפעם בנושא של דובים ענקיים ובובות פרווה, ובזמנו הפנוי מוסיף מוצרים חדשים לאתר וביניהם בובות פרווה שונות בגדלים וצבעים שונים (לא רק דובים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)